KOLAY BURMA TATLISI TARİFİ



KOLAY BURMA TATLISI TARİFİ

Malzemeler :

11 tane baklavalık yufka
2su bardağıiri dövülmüş ceviz
250 gr margarin ve tereyağ karışımı

Şerbet İçin :
2,5 su bardağı şeker
2,5 su bardağı su
Yarım limonun suyu

Yapılışı :
Bir tane baklava yufkasını tezgaha yaydım,fırçayla erimiş yağ karışımından her tarafına sürdüm.Yağı sürerken dozunu iyi ayarlamak lazım az sürerseniz kuruluğundan çok sürerseniz ıslaklığından dolayı yufka büzdürürken kırılabilir veya yırtılabilir.Yufkanın her tarafına cevizden serptim ince oklava ile yufkayı ortaya doğru her iki tarafından büzdürüp oklavadan çıkarıp borcama dizdim.Bütün yufkaları aynı şekilde hazırladıktan sonra kalan yağı tepsideki tatlının üzerine sürdüm 180 derece Isıtılmış fırında pişirdim.bu arada Şerbeti 10 dak. kaynatıp limon suyu sıkıp beş dak. daha kısık ateşte kaynatıp soğutalım.Burma fırından çıkartıldıktan ilk sıcaklığını attıktan sonra soğuk şerbeti dökelim..İstenilen boyutta kesip servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri