ÇİKOLATALI KOLAY KEK TARİFİ



ÇİKOLATALI KOLAY KEK TARİFİ

Malzemeler :
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1/ 2 su bardağı ılık su
2 çorba kaşığı nane sosu
1/ 2 su bardağı sıvıyağı
1 paket kabartma tozu
2 çorba kaşığı kakao
2 su bardağı un( 2 çorba kaşığı eksik-kakao ilave ettiğimiz için)
1 paket (80 gr.) bitter çikolata

Yapılışı :

Yumurta ve şekeri mikserle kabarıp açık renk olana kadar ve mikser ucundan top top dökülene kadar çırpıyorum, nane sosu ilave edilmiş yarım bardak ılık su ve yarım bardak sıvıyağı ilave ediyorum.
Un, kabartma tozu ve unu eleyerek kek karışımına ilave ediyorum.
Çikolatayı küçük parçalara ayırıp ilave ediyorum. Evde çikolata yoksa koymasanız da olur.
Tahta kaşık ya da spatulla malzemeleri birbirine yedirerek yağlanmış büyük boy, kelepçeli kalıba transfer ediyrum.
170C. Derecede pişiriyorum.
Kek süslemesi için krema olarak istediğiniz malzemeyi kullanabilirsiniz tarifimizde labneli krema kullanılmıştır. Krem şanti ya da süt kreması ile yapılan kremalar olabilir.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri