Sürpriz Toplar Tarifi



SÜRPRİZ TOPLAR

Malzemeler ;

3 yaprak milföy
1 paket çikolata
2 yemek kaşığı pudraşekeri
Kızartmak için sıvıyağ


Yapılışı ;
Milföyleri buzluktan çıkarıp biraz yumuşamaları için beklettim ,yumuşayınca bıçakla dörde böldüm her parçanın içine biraz çikolata parçası koydum(ben ülker sütlü çikolata vadı onu koydum ama onun yerine damla çikolata top çikolatada olur) sonra elimle ağzını kapatıp avucumda yuvarlayıp top yaptım.Her parçayı aynı şekilde top yapınca (bir yaprak milföyden dört top olacak) tavada sıvıyağı kızdırdım topları altın sarısı olana kadar kızarttım bir peçetede birkaç saniye süzdürüp pudra şekerine buladım,ılık ılık yedim.Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri