MEYVELİ MİNİK PASTACIKLAR TARİFİ


MEYVELİ MİNİK PASTACIKLAR TARİFİ

Keki için Malzemeler :

4 yumurta, 

4 yemek kaşığı toz şeker, 
4 yemek kaşığı un, 
1 paket vanilya, 
1 paket kabartma tozu, 
2 yemek kaşığı su.


Kreması için:
3 su bardağı süt, 

2 yemek kaşığı un, 
6 yemek kaşığı toz şeker, 
1 yemek kaşığı nişasta (evde mısır nişastası vardı ben onu kullandım. Buğday nişastası da olabilir), 
1 paket vanilya.

Arası için:
Muz, çilek, vişne, böğürtlen vs. ne arzu ediyorsanız (ben muz kullandım).


Mantolamak için:
1 paket köpürtülmüş krem şanti, 

bol bol hindistan cevizi.

Üzeri için:
1 kase arzu edilen meyvelerden, 
üzerine meyve püresi yapmak istersen 1 çay bardağı toz şeker.


Kekin Yapılışı :
Yumurtaları çırpma kabına kırıp üzerine toz şekeri ilave ediyoruz. Mikserle köpürene kadar çırpıyoruz.
-Suyu ekleyip biraz daha karıştırıyoruz.
-Vanilya, kabartma tozu ve un ilave edip tekrar mikserle çırpıyoruz.
-Yağlı kağıt serdiğimiz fırın kabına döküp, önceden ısıtılmış fırında (180 derece) pişiriyoruz. Soğumaya bırakıyoruz.


Krema Yapılışı :
-Sütü tencereye döküyoruz. Un, toz şeker, nişasta ve vanilyayı ekleyip çırpma teli ile karıştırarak pişiriyoruz. Koyulaşıp ceylan gözü kaynayınca altını kapatıp soğumaya bırakıyoruz.


Üzeri İçin Yapılışı:

Kullanmak istediğimiz meyveleri arzu ettiğimiz şekillerde kesiyoruz. Şayet meyve püresi kullanacak isek hangi meyveden püre yapılacak ise bir miktar meyve ile toz şekeri doğrayıcıdan geçirip suyunu çekene kadar kaynatıp soğutuyoruz (ben meyve püresi yapmadım, çeşitli meyveleri sadece kesip süslemekte kullandım).


Buluşturma:
-Keki kalıbından çıkarıp yuvarlak bardak ağzı veya biraz daha büyük çember ile kesiyoruz.
-Kestiğimiz yuvarlakları bu kez enine ikiye kesip iki kat haline getiriyoruz.
-Kremanın içine 2 kaşık kadar köpürtülmüş şanti koyup kremayı yumuşatıyoruz.
-Kremayı, krema torbası veya spatula yardımı ile kekin alt katına sıkıyoruz/sürüyoruz.
-Üzerine meyve dilimleri koyuyoruz(ben muz dilimleri koydum).
-İkinci kat keki üzerine kapatıyoruz.
-Bu şekilde küçük pastalar elde ediyoruz.
-Pastaların dışını köpürtülmüş şantimizin kalanı ile kaplıyoruz.
-Minik pastacıklarımızın her yerini hindistan cevizine bulayarak mantoluyoruz.
-Servis tabağımıza dizip, meyveler ile veya meyve püresi ile süslüyoruz (ben portakal, mandalina, üç değişik renk üzüm, muz, minik kalp çikolata ve nane yaprakları ve bir fiske toz şeker ile süsledim).
Ve karşınızda bu şirin şey:)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri