MÜRDÜM ERİKLİ PRENS TARİFİ


MÜRDÜM ERİKLİ PRENS TARİFİ

Malzemeler :
10 adet mürdüm eriği
Bir buçuk su bardağı su
4 çorba kaşığı tozşeker
5 adet nane yaprağı
4 adet yumurtanın sarısı
1 çorba kaşığı mısır nişastası
1 çay kaşığı toz jelatin


Taban için: 

2 çorba kaşığı tereyağı
1 su bardağı un
2 adet yumurtanın sarısı
2 çorba kaşığı toz şeker


Sos için: 

1 su bardağı krema
Yarım su bardağı eritilmiş
beyaz çikolata

Yapılışı :
Taban için tereyağı, un, yumurta sarısı ve toz şekeri koyu kıvamlı hamur haline gelene dek karıştırın. Fırın tepsisinin zeminine bastırarak yayın. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 20 dakika pişirin. Ayrı bir yerde mürdüm eriklerinin çekirdekleri ayıklayın. Blenderden geçirip püre haline getirin. 1 su bardağı su, toz şeker ve nane ekleyip ocağa oturtun. Yumurtaları ayrı bir kapta çırpıp, nişasta ve kalan yarım su bardağı suyu ekleyin. Daha sonra mürdüm erikli karışıma ilave edip kaynatın. Ocaktan alıp ılınmaya bırakın. Jelatini yarım çay bardağı su ile açıp, tencereye ekleyin. Pişen tabanın üzerine yayıp, derin dondurucuda 1 saat dinlendirin. Sos için kremayı ocakta ısıtıp, altını kapatın. Çikolata ekleyip karıştırın. Servis tabağına sosu gezdirin. Üzerine dilimlenmiş tatlıyı yerleştirip servis yapın.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri