MÜRDÜM ERİKLİ BROWNİE TARİFİ


MÜRDÜM ERİKLİ BROWNİE TARİFİ

Malzemeler :
5 adet mürdüm eriği 
3 adet yumurta 
1 çorba kaşığı toz şeker
1 su bardağı (150 gram) eritilmiş bitter çikolata
Yarım su bardağı (75 gram) eritilmiş beyaz çikolata
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kaşığı un

Sos için:
8 adet mürdüm eriği
3 çay kaşığı mısır nişastası
2 çay kaşığı toz şeker
Yarım su bardağı su


Yapılışı :
Yumurtaların akını ve sarılarını ayırın. Akları kabarana dek mikserle çırpın. Toz şeker ekleyip hafifçe karıştırın. Ayrı bir yerde bitter ve beyaz çikolatayı karıştırıp sıvıyağ ekleyin. Yumurta sarısı, un ve çekirdekleri ayıklanıp kıyılmış mürdüm eriği ilave edip karıştırın. Yumurta akını çikolatalı karışıma ekleyin. Porsiyonluk kek kalıplarına pay edip, önceden ısıtılmış 200 derece fırında 7 dakika pişirin.
Sos için mürdüm eriklerinin çekirdeklerini çıkarıp 4 adet eriği blenderden geçirin. Kalan 4 adet eriği küp doğrayın. Erik, mısır nişastası toz şeker ve suyu bir taşım kaynatıp ocaktan alın. Ilık sosu brownie'nin üzerine gezdirip servis yapın.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri