ISPANAKLI KİŞ TARİFİ


ISPANAKLI KİŞ TARİFİ

Hamuru İçin Malzemeler :
2 yemek kaşığı tereyağ
Yarım çay bardağı soğuk su
1,5 su bardağı un
Tuz


Harcı İçin :
1 kg ıspanak
1 adet kurusoğan
2 kaşık sıvıyağ
Tuz,karabiber
Yarım bardak süt
2 adet yumurta
Kaşar rendesi

Yapılışı :

Öncelikle harç hazırlanır ve soğumaya bırakılır.Kuru soğan yağ ile kavrulur ve iyice yıkanmış ıspanakta eklenip bıraktığı suyu çekene kadar pişirilir.Ben ıspanağı doğramadım tüm parçalar halinde kullandım,tuz ve karabiber eklenir ve ocaktan alınır.Soğuk tereyağı küçük küçük dilimleyin ve ununu tuzunu ekleyip hızlı bir şekilde yoğurun.
Yağlı kağıt arasında tart kalıbınızın içine oturtacak büyüklükte açın ve soğuk yağ ile kaplanmış kalıba yerleştirin,çatalla delikler açın.Fazla suyu sızdırılmış harcınızı üzerine süt ve yumurtayı ekleyip karıştırın ve kalıptaki hamurun üzerine yayın 180 derecelik fırında 10 dakika kadar pişirin.Üzerine rendelenmiş kaşarınızı pay edin ve güzelce kızarana kadar pişirin.
Not: 

Ben yağ kontrolü için daha az tereyağ ve un ile ince bir hamur yaptım.Siz 3-4 yemek kaşığı kadar tereyağ ve 2 bardağa yakın un kullanabilirsiniz
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : tatlı reklam Copyright © 2013. Kolay Denenmiş Resimli Tatlı Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Süper Tatlı Tarifleri